Основні напрямки в роботі:
- Психодіагностична робота з дітьми та педагогами.
- Консультаційна робота групова та індивідуальна з
педагогами та батьками.
- Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
з дітьми.
- Психологічна просвіта всіх учасників освітнього
процесу.
- Навчальна діяльність психолога.
Основні завдання
психологічної служби в закладі дошкільної освіти:
Метою роботи
психологічної служби в ЗДО є формування психічно здорової особистості
Пріоритетним завданням
практичного психолога в закладі є допомога у спрямуванні діяльності
педагогічного колективу для створення умов, які сприятимуть охороні фізичного і
психічного здоров’ я дітей та співробітників забезпеченню їхнього емоційного
благополуччя та ефективному розвитку здібностей кожної особистості.
Враховуючи основні
річні завдання ЗДО на навчальний рік, завдання психологічної служби постають
такі:
- Проведення адаптації
дошкільника в закладі дошкільної освіти;
- вивчення
індивідуальних особливостей дітей, доведення одержаної інформації до відома
педагогів та батьків;
- розвиток
пізнавальних процесів та здібностей відповідно до вікових можливостей дітей,
активізація творчої уяви та зв’язного мовлення;
- надання
психологічної допомоги дітям з проблемами в емоційному розвитку та в розвитку
пізнавальних процесів;
-
психолого-педагогічна робота щодо розвитку творчості дітей;
- проведення психолого
–педагогічної роботи з дітьми пільгового контингенту;
- проведення психолого
–педагогічної роботи з дітьми обдарованими;
- дослідження
тривожності серед дітей старшого дошкільного віку;
- співробітництво з
батьками, педагогами, розширювання психолого-педагогічних знань батьків;
- дослідження сфери
сімейних стосунків, міжособистісних стосунків;
- визначення
мікроклімату в закладі
дошкільної освіти, відношення педагогів до дітей та взаємовідносини в колективі;
- визначення
психологічної готовності до шкільного навчання дітей старших груп
( мотиваційна,
розумова, емоційно-вольова та соціальна готовність).
Основні цілі
психологічної служби в закладі дошкільної освіти:
- Робота зі створення
умов з розвитку та оптимізації емоційного світу дітей та виховання гуманних та
естетичних почуттів, моральних якостей засобами художніх творів, театралізацій
казок, сюжетно-рольової гри;
- поглиблення роботи з
розвитку адекватної та підвищеної самооцінки дитини;
- сприяння вільному
розкриттю здібностей кожної дитини;
- націлювання батьків
і дітей на здоровий спосіб життя;
- здійснювати якісний
підхід до виховання у дошкільників працьовитості, позитивного ставлення до
праці як необхідної умови становлення громадянської позиції особистості;
- формування
психологічної готовності дітей до навчання в школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар